Spar tid. Se hele bildet. Jobb smartere.
Telefoni, chat, e-post, sosiale medier og SMS-kommunikasjon i et og samme grensesnitt
Fleksible rapporter
Resultatinnsikt i nåtid
Effektiviser alle henvendelser med vår
smart rutingsmotor
Bruk AI-teknologi til å støtte
dine servicemedarbeidere
Dårlig kundeservice koster selskaper nesten
800 milliarder kroner i året. Det er cirka 800.000.000.000 grunner til å gjøre ting annerledes. Har du spurt deg selv
- Har de ansatte på kundesenteret alltid tilgang til
riktige kundeopplysninger til rett tid? - Får kundene dine en helhetlig opplevelse
på tvers av kanaler? - Har teamet ditt enkel tilgang til komplett
kundehistorikk fra kanal til kanal? - Bidrar all dataen du samler inn til innsikt
du omstiller til faktisk handling? - Mister du kunder på grunn av dårlige
kundeopplevelser?
Vi kan hjelpe deg med alt det.
Og mye mer.
BOOK ET GRATIS STRATEGI-MØTE I DAGHva våre kunder sier om oss
Si adjø til misfornøyde kunder som må gjenta det samme problemet til flere kunderådgivere. Aldri mer dårlig integrerte løsninger som knapt brukes. Slipp frustrerte kunder og unødvendig tidssløsing. Si hei til Omnicus.
Analyser av virksomheten din i
sanntid
Med Omnicus Analytics får du et analyseverktøy som enkelt lar deg overvåke og håndtere kundesenteret.
På sekunder får du nøkkelinformasjonen til å forbedre medarbeideres prestasjoner og mer
effektivt fordele arbeidsoppgaver på tvers av avdelinger.
Løs både store og små problemer, få nyttig innsikt og uendelige muligheter til å lage
fleksible, skreddersydde rapporter.
Løft kundeopplevelsen til nye høyder med kunstig intelligens som snakker, forstår og reagerer
I tillegg hjelper plattformen vår deg til å kombinere dine menneskelige kollegers ferdigheter med AI-teknologi utviklet av Google.
Det betyr at du får tilgang til deres Contact Center AI ‒ “en kunstig intelligens som fører naturlige samtaler med kunder og hjelper sine menneskelige kolleger i mer komplekse saker.
Resultatet? Økt operasjonell effektivitet og brukertilpasset, intuitiv kundeservice fra dag én».
Contact Center AI-teknologien utfører oppgaver automatisk basert på input og overleverer kundehenvendelser sømløst til kolleger, uten at du går glipp av samtalen kunden har hatt så langt.
Mer om AI på kundesenteretEt grensesnitt med
kvalitet i alle ledd
Med vårt fleksible grensesnitt (API) får du utallige muligheter til å tilpasse plattformen etter dine behov og ønsker.
- Lag dine egne Gule Sider med utfyllende kontaktinformasjon basert på data fra CRM-systemet ditt
- Autosvar-funksjonalitet for henvendelser du uansett har lagret svaret til i din egen kunnskapsbase
- Hent, analyser og oppdater kontakt- og samtaleinformasjon fra Omnicus
- Få informasjon fra dine andre tredjepartstjenester samlet på et og samme sted i Omnicus
Vi har alle verktøyene du trenger for å få din virksomhet til å vokse.
Prat med oss!
Vi tror fornøyde kunder er lojale kunder. Derfor er vi opptatt av å tilby deg den samme gode og personlige servicen vi vet du ønsker å gi til dine egne kunder. Sammen blir vi enige om hvilke målsettinger du vil sette for din virksomhet ‒ og vi følger deg opp hele veien til målene er nådd.
Send oss en e-post