Smart sentralbord og
omnikanals kontaktsenter
ved dine fingertupper
Våre produkter er skreddersydd for hver enkelt kunde - inkludert support
Hvordan er vi annerledes?
Vi designer, utvikler og foredler løsninger basert på innsikt og tilbakemeldinger fra ekte brukere.
Lær mer om våre løsninger
Smart sentralbord
Hvem er det for?
Den eneste sentralbordapplikasjonen du trenger for å svare på innkommende anrop til bedriften din på den mest effektive og praktiske mulige måten.
Modus
Steng sentralbordet ved ett enkelt tastetrykk
Administrer enkelt hvordan virksomheten din opererer med hjelp av ulike moduser.
Addressebook
Alle dine kontakter er alltid oppdatert med rett informasjon
Søk og filtrer i adresseboken. Ring, overfør anrop eller send en SMS til kontaktene dine.
Tidsstyring
Få enkel oversikt over når og hvordan virksomheten kan nåes.
Definer åpningstider, lunsj, spesielle dager og hva som skal skje når kundene dine ringer gjennom et enkelt brukergrensesnitt.
Samtalehistorikk
Ingen flere tapte anrop
Alt på ett sted, lett tilgjengelig - liste over tapte, besvarte og utgående anrop - fra kø eller privat - med filtreringsmuligheter.
Min side
Kun det som er relevant for deg
Ring og administrer samtaler uten problemer. Dine kontakter, din anropshistorikk - raskt og enkelt tilgjengelig.
Omnikanals kontaktsenter
Hvem er det for?
Den eneste løsningen du trenger for å håndtere alle henvendelser og kanaler på tvers av hele ditt kundesenteret.
Omnikanals kommunikasjon
Ekte omnikanals opplevelse
Kundesentrisk – telefon, web chat, e-post, sosiale medier og SMS interaksjoner i et og samme grensesnitt.
Finn ut hvordan omnikanal differensierer seg fra multikanal.
Smart omnikanals ruting
Betjen dine kunder bedre
Unngå at forskjellige agenter håndterer samme kunde på forskjellige kanaler, jobber med samme sak, og gir to forskjellige svar.
Smart arbeidsflyt
KI assistert kundebehandler
KI som hjelper å effektivisere dine agenter ved å håndtere repeterende oppgaver.
Klassifisering, tale til tekst, tekst til tale konvertering og assistanse er bare noen av flere funksjoner som er tilgjenglig ved dine fingertupper.
Samtalestyrt IVR
Forenklet metode for dine kunder å nå deg
La dine kunder forklare sitt problem på sitt språk til løsningen uten å benytte en tastevalgs meny. La oss hjelpe deg å bygge en selvbetjent IVR løsning som imponerer dine kunder.
En telefon rett i din nettleser
Færre enheter - mindre bryderi
Ingen behov for ekstra enheter eller programvare. Bruk et nytt eller eksisterende hodesett tilkoblet din PC for å håndtere dine anrop.
Dashboard og rapporter
Snu alle stener
Med et unisont dashboard, tilgang til informasjon i sanntid – så vel som historiske data – på tvers av alle kanaler og interaksjoner fra dine kunder.
Hva våre kunder sier
I vår hverdag hvor vi leverer online resepsjonstjenester til våre kunder er Omnicus og deres telefonløsning en av våre viktigste verktøy. Vi har brukt de siden oppstart i 2021, og med de på lag har vi kunnet hjelpe våre kunder med å besvare telefonen på en profesjonell måte og med høy grad service.
Vi besvarer mellom 300-500 telefoner i uken og med hjelp av Omnicus har våre ansatte full kontroll på hvilken kunders telefoner som ringer inn, calbacks, ventetid og historikk på innringer.
Vi får også unik statistikk som gir oss innsikt og forståelse, slik at vi kan tilpasse våre tjenester og gi et enda bedre tilbud til våre kunder.
Vi er stor fornøyd med Omnicus og anbefaler de til alle!